Skip to main content

wine market

wine market

Twój koszyk jest pusty

wyszukiwanie zaawansowane +

Resetuj

Casa Silva Winery

Rodzina Silva wywodzi się z doliny Colchagua i każdego dnia przekazuje światu swoje wina. Odzwierciedlają one zaangażowanie i pasję każdego członka rodziny do ziemi. Viña Casa Silva to w 100% rodzinna firma, która stara się przekazać światu i przyszłym pokoleniom dumę ze swoich korzeni i szacunek dla natury i ludzi.

Viña Casa Silva powstała w 1997 r. I zaczęła realizować od dawna marzenie o podzieleniu w butelce wina rodzinnej miłości i przywiązania do jej ziemi w dolinie Colchagua. Emilio Bouchon był pierwszym, który przybył do Chile z St. Emilion w Bordeaux we Francji w 1892 roku i od tego czasu jego rodzina zajmuje się produkcją wina. Byli pionierami w Dolinie Colchagua, chociaż dopiero w 1997 roku Mario Pablo Silva, najstarszy syn piątego pokolenia, i jego ojciec, Mario Silva, podzielili marzenie o produkcji win pod własną marką. Ten ostatni poświęcił większość swojego życia na odbudowę starych winnic i piwnic z winami i zdobył unikalną wiedzę na temat terroir w dolinie Colchagua. Jego pozostali synowie Francisco, Gonzalo i Raimundo dołączyli wkrótce potem i przyczynili się do rozwoju Viña Casa Silva. I tak rozpoczęła się nowa rodzinna winiarnia i proces unowocześniania wszystkich działań, które w niej miały miejsce.

Dziś Viña Casa Silva jest najbardziej nagradzaną chilijską winnicą XXI wieku.

Wizja

Viña Casa Silva stara się być rozpoznawana ze względu na swoje wysokiej jakości wyśmienite wina, jako lider nowej generacji win premium w Chile, jako innowatorzy i pionierzy w Colchagua z własnym stylem, a także jako winiarnia, która szanuje tradycję i relacje z ludźmi, społecznością i środowiskiem. Jest to najbardziej rodzinna winnica w Chile i przekazuje te wartości swoim przyszłym pokoleniom.

Misja

Być pierwszą opcją przy zakupie wysokiej jakości win chilijskich na rynkach krajowych i międzynarodowych. Ludzie wybierają wino nie tylko ze względu na jego jakość, ale także ze względu na to, co reprezentuje marka, czyli w tym przypadku wartości rodzinne, innowacyjność, styl życia i szacunek do natury.